İş Yerinde İş Ortakları

İş hukukundaki uygulamaya ve mevzuata yönelik güncel gelişmeleri takip ediyor, önleyici
hukuk mekanizmasının önemini bilerek hareket ediyoruz. Bu kapsamda, deneyimli çözüm
ortaklarımızla bu alanda aşağıdaki hizmetleri vermekteyiz:

İş Hukukuna İlişkin Hizmetlerimiz

İşverenlere İlişkin;

• 4857 Sayılı İş Kanunu ve ilgili mevzuat çerçevesinde işçilerin işe alım ve işten çıkarım süreçlerinde (savunma, fesih, ihtarname/ihtarnameye cevap vb. belgelerin düzenlenmesi) hukuki danışmanlık desteği verilmesi

• Mevcut iş sözleşmelerinin gözden geçirilerek mevzuata uyumlu hale getirilmesi,

işverenin ihtiyacına uygun diğer (hizmet, gizlilik, rekabet etmeme, alt işverenlik vb) sözleşmelerin hazırlanması

• İşverenlerin yararlanabilecekleri istihdam teşvikleri konusunda destek verilmesi

• İnsan Kaynakları profesyonellerine ve diğer ilgili birimlere güncel gelişmeler ışığında periyodik eğitimler verilmesi

• Toplu İş sözleşme müzakerelerinin yürütülmesi

• Meydana gelebilecek iş kazalarında işverenlerin yönlendirilmesi,

• Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından gerçekleştirilebilecek denetimlerle ilgili işverenlere idari ve hukuki süreçlerde destek verilmesi

• Personel özlük dosyalarının incelenerek ilgili mevzuatlarla uyumlu hale getirilmesi

• Çalışanlara kişisel verilerin korunması kapsamında eğitimler verilmesi,

• İnsan Kaynakları Yönetmeliğinin/Yönergesinin hazırlanması

• İş Kanunu ve ilgili mevzuat uyarınca tanzimi gereken belgelerin matbu hale getirilerek

standartlaşmanın sağlanması,

• Arabuluculukta taraf vekilliği ve dava hizmeti verilmesi

İşçilere İlişkin;

• Savunma hazırlanması, ihtarname keşide edilmesi, ihtarnameye cevap verilmesi, fesih

süreçlerinin yönetilmesi desteği verilmesi

• İşçiler tarafından imzalanabilecek rekabet etmeme, gizlilik, kıdeme teşvik vb. sözleşme

ve belgelerin incelenmesi